Wednesday, December 9, 2009

合格した!!

suppose shud post entry ni smlm ag..
tapi cause of terlalu sebok ngan report
I have no tyme for it
semalam sgt memorable for me..
tadaaa...

  I got this paper yesterday..
Alhmdulillah.. I passed my uni interview
TAKUSHOKU UNIVERSITY...

fuhh..a day before sangat mencuakkan me..
when the tyme terbace je notice ni kat notice board

smua benda xkena..
risau lah katakan..haha
yela..sape yang xrisau,
if xdapat, degree kat unisel jela jawabnye..haha
masuk hari nie dah 8 uni dah tau result..
Allahdulillah, all of them passed..
and hope for the next group pun will pass too
sekarang masih menunggu result for my second choice uni..
TOKYO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
hope yang nie pun lepass laa..

have my fingers crossed!

notakaki: searching for rumah untuk 2 orang..yang murah and dekat ngan dai.. senpai, oshiete....yoroshikune..:)