Saturday, October 16, 2010

im all alone now.

abah cakap "superwoman abah jangan nangis", tapi hidung ngan mata abah merah gila. so, tak salah laa jugak kalau airmata saya kuar since from narita sampai takao.

lepas ni siapa nak kejut subuh? siapa nak berperang dengan saya awal awal pagi? siapa nak buat breakfast untuk saya before pegi sekolah? saya nak salam and cium siapa before pegi sekolah? nanti balik sekolah saya nak bagi salam kat siapa? siapa pulak nak cak saya depan pintu nanti? siapa nak marah saya bila balik sekolah tak terus sembahyang maghrib? siapa nak masak dinner untuk saya? siapa nak bagi kata kata semangat kat saya bila saya mengadu jikken saya macam nak pecah kepala? saya nak tidur dengan siapa malam malam?

baru beberapa minit dorang masuk departure hall, saya dah rindu gila2!!

1 comment:

aReLaN said...

sbr byk2 ye cik adik oi.besekan la dri tu.nnt dh jd shakaijin,jd isteri org,kna lalui gak sume ni.kna jd superwoman utk ur laki lak kn.so,be strong sis.