Friday, November 20, 2009

tenangkan hati ini ya Allah

i'm still wake up at this tyme
even kepala dah berdenyut2
even mata dah bengkak
even dah sakit belakang
even cam dah xde kudrat..
tears still rolling down my face
besarnya dugaan-Mu ya Allah..
might be Kau gunakan cara ini untuk sedarkan aku
betapa jauhnya aku dariMu ya Allah
yeah. aku sedar, aku maken jauh dariMu ya Allah.
dalam kelekaan, aku diuji
dalam kealpaan, aku diduga..
aku xde tmpt nak mengadu Ya Allah...
tadi call mak, ngah cakap2
k.ja rampas fon
"dah2.. ckp lama2. bil mahal laa"
ngn mak pn aku xdpt mengadu.
ble online, abg pn not there..
i'm waited till 1a.m
bie pn still xcal me..
i tried to call him
but there's no answer..
aku xde tmpt nak mngadu Ya Allah..
hanya pada-Mu..
dlm tangis, aku bersyukur
might be Allah still loves me..
dan maseh mmberi aku ruang utk bertaubat
dan dalam ramai2, aku dipilih untuk di uji

YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH AKU DALAM MELALUI UJIANMU INI

notakaki: if ada termarah, terkasar, tertengking or pape je yg menyinggung spe2 lately, GOMENNE~


2 comments:

^_^ said...

insyaAllah...semoga diberi ketenangan hati elin...

sesungguhnya dengan mengingati Allah hati akan jadi tenang...

dzu doakan agar hari-hari mendatang lebih bai utk elin n iman di hati...love ya:)

eRLeEn said...

thnx dzu..eln dh bwt yg dzu ajr tue..tp elin still xleh stop nanges..kdg2 trpikir jgk..knp elin??hmm~